این سایت به معرفی آسانسور ها میپردازد.

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

آسانسور های کششی دنده ای

 

آسانسورهای کششی دنده ای چرخ را به طور مستقیم به موتور وصل می کنند.
آسانسورهای کششی دنده ای قادر به سرعت بیش از 2،000 پا در دقیقه هستند و حداکثر مسافت سفر آنها حدود 2000 فوت است ،


بنابراین آنها تنها انتخاب برای برنامه های مرتفع هستند.

آسانسورهای کششی دنده ای از نظر هزینه اولیه ، هزینه های نگهداری مداوم و مصرف انرژی در دسته متوسط قرار میگیرند .

 

در حالی که آسانسورهای کششی دنده ای دارای هزینه اولیه بالایی هستند ، هزینه های نگهداری متوسط ​​در حال انجام است و انرژی کمی کمی بیشتر از آسانسورهای کششی دنده ای مصرف می کنید. این مهم است که طناب های آسانسور و تراشنده به طور منظم برای سایش بررسی شوند. با پوشیدن آنها ، کشش بین شیب و کابل کاهش می یابد و لغزش منظم تر می شود ، که باعث کاهش راندمان می شود و در صورت عدم کنترل ، خطرناک می شود.
 

محدودیت هایی که با طول و وزن کابل ها یا طناب ها کنترل می شود. مواد جدید قوی تر و سبک تر ، مانند فیبر کربن ، به آسانسورهای کشش اجازه می دهد تا به ارتفاعات جدید دست یابند.


ماشین اتاق کمتر آسانسور آسانسورهای کششی هستند که یک اتاق ماشین اختصاصی در بالای شافت آسانسور ندارند.
دستگاه در فضای فراتر قرار گرفته است و در هنگام نیاز به تعمیر یا تعمیر ، از بالای کابین آسانسور به آن دسترسی پیدا می کنید.
جعبه های کنترل در یک اتاق کنترل قرار دارند که در بالاترین فرود و در فاصله حدود 150 پا از دستگاه در مجاورت شافت آسانسور قرار گرفته است.

 

برای دیدن و آشنایی بیشتر با قطعات آسانسور ها و خواندن مقاله های ما پیرامون آسانسور های هدرولیک  و خرید آن ها به سایت
مراجعه نمایید.

 


آسانسورهای کمتری ماشین دارای حداکثر مسافت مسافر تا 250 پا هستند و می توانند با سرعت حداکثر 500 پا در دقیقه حرکت کنند. آسانسورهای MRL از نظر هزینه اولیه و نگهداری با آسانسورهای کششی دنده ای قابل مقایسه هستند اما در مقایسه با آسانسورهای دنده دار مصرف انرژی نسبتاً کمی دارند.
آسانسورهایی که کمتر از ماشین هستند ، در حال تبدیل شدن به محبوب ترین گزینه برای ساختمانهای میانی هستند که مسافت مسافرت آنها تا 250 فوت است. آنها از نظر انرژی کارآمد هستند ، به فضای کمتری احتیاج دارند و کارایی و قابلیت اطمینان آنها در کنار آسانسورهای کششی کمتری است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh

آسانسور هایی با موتور چرخشی

آسانسور هایی با موتور چرخشی

جدا از آسانسور هیدرولیک ، می دانید آسانسور دنده دستی و گیربکس با اتاق ماشین از دیگر انواع متداول آسانسور هااست.

آسانسورهای کششی توسط طناب هایی بلند می شوند که از یک چرخ متصل به موتور الکتریکی بالاتر از شافت آسانسور عبور می کنند. آنها برای کاربردهای میانی و مرتفع استفاده می شوند و سرعت سفر بسیار بالاتری نسبت به آسانسورهای هیدرولیکی دارند. 
وزن خاموش باعث می شود که آسانسورها با جبران وزن خودرو و سرنشینان ، کارایی بیشتری داشته باشند ، به طوری که موتور نیازی به حرکت به اندازه وزن نداشته باشد.
آسانسورهای کششی دنده دار دارای جعبه دنده ای است که به موتور وصل می شود ، چرخ آن را که حرکت می کند طناب ها را هدایت می کند. آسانسورهای کششی دنده ای قادر به سرعت حرکت تا 500 پا در دقیقه هستند. حداکثر فاصله سفر برای یک آسانسور با چرخش دنده حدود 250 فوت است
این آسانسور ها آسانسور های خوبی است اما معایب و مزایای خاص خودش را هم دارد که اگر بخواهیم به آن ها نیز در عمین مقاله بپردازیم بحص طولانی خواهد شد و خارج از بحث است.
به طور کل آسانسور های کششی گرلس به همراه آسانسور های کششی گیربکسی جزو معروف ترین و بهترین نوع آسانسور هاست که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است..
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh

معرفی شرکت آسنسور های کششی گرلس

توضیحات محصول آسانسور های کششی گرلس
ما درگیر تولید و صادرات طیف گسترده ای از آسانسور دنده دنده ای هستیم.
 ما در ارائه طیف کیفی از آسانسورهای دنده ای کمتر دنده ای شرکت داریم.
 اینها بر اساس بهترین فن آوری آسانسور هیدرولیکی در دسترس ساخته شده اند و به دلیل کارآیی عملکرد بالا ، تحسین شده اند. این آسانسورها با استفاده از بهترین فن آوری های موجود و مطابق با استانداردهای صنعتی بین المللی ساخته شده ، از عملکرد مداوم و ساخت و سازهای ناهموار اطمینان می یابند.
با ارائه طیف گسترده ای از آسانسورهای اتوماتیک ، آسانسورهای اداری ، آسانسورهای صنعتی ، Force Technologies توسط مشتریان برای برآورده کردن نیازهای خاص در رسیدگی و رفع مشکلات مورد اعتماد است. ما طیف گسترده ای از آسانسور مسافری ، آسانسور بیمارستان ، آسانسور کالا / ماتریال ، آسانسور خانگی ، آسانسور کپسول ، آسانسور اتوماتیک ، آسانسور MRL ، آسانسور دنده ای را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این ما همچنین مشاوره و راه حل کلید در دست برای دامنه ما ارائه می دهیم. تیم متخصصین حرفه ای ما و امکانات جدید در فن آوری و ماشین آلات به ما این امکان را داده است تا محصولات با کیفیت را مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت ارائه دهیم ، ما در ارائه راه حل ها در کار با مواد موفق بوده ایم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh

آسانسور های کششی گرلسی قوی و با دوام

 

سیستم درایو یک نوع تجهیزات کششی چرخ دنده سربار را نشان می دهد.
اتاق ماشین سربسته شامل موتور ماشین دنده ای و برقی است که برای حرکت طناب ها حرکت می کند ، این باعث افزایش و پایین آمدن ماشین وکاهش وزن می شود. این نرم افزار با استفاده از یک برآمدگی درایو ، موتور ، وزنه برقی و طناب هایی که همان اجزای مورد استفاده در آسانسور چرخشی هستند. این برنامه می تواند برای دهانه های جلویی و همچنین از تنظیمات باز و جلو و عقب استفاده شود.
پیشرانه‌ی کشش گیربکس دارای شیارهای شکل U است که به آن امکان گرفتن (اصطکاک) طنابها را می دهد. این باعث کشش و حرکت اتومبیل می شود.
موتور الکتریکی مستقیماً با گیربکس رابطه برقرار می کند. دستگاه چرخ دنده به همراه تجهیزات مربوط به درایو مربوطه ، در بالای پیست در یک پنت هاوس یا اتاق ماشین سربار قرار دارد. دستگاه دنده ای برای کاربردهای زیرزمین استفاده نمی شود.
مزایای استفاده از این نوع آسانسور ها :

  1. • زمان پرواز کف به کف سریعتر است.
    • این طرح سفر تقریبا نامحدودی را ارائه می دهد.
    • سرعت اتومبیل کشش دنده معمولاً بسیار سریعتر از برنامه های کشش دنده ای است. اتومبیل های کششی دنده ای می توانند با سرعت 500 fpm (2.5 متر بر ثانیه) یا کمتر حرکت کنند و خودروهای کششی بدون دنده با سرعت 500 تا 1600 fpm (2.5 تا 8.1 متر بر ثانیه) حرکت می کنند.
    • طیف گسترده ای از ظرفیت ها برای کاربردهای مسافری و باربری
    • به دلیل طراحی موتور ، گیربکس بیشتر گشتاور بیشتری ایجاد می کند و در دوربینی های پایین تر اجرا می شود که طول عمر آن به ماشین دنده کم است.
  2. معایب آسانسور های کششی گرلس :
    • هزینه مواد و زمان نصب نسبت به برنامه آسانسور چرخشی قابل مقایسه بیشتر است. • ملاحظات ساختاری وجود دارد ، زیرا نیروهای بارگیری برای کاربرد دنده بزرگتر هستند. • هزینه نگهداری آسانسور معمولاً بیشتر است (در مقایسه با آسانسورهای دنده دار).
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh

معرفی شرکت

ما در سال 2007  شرکت البرز آسان بر سناباد را تاسیس کردیم ، ما یک شرکت مشارکتی برجسته و مشهورهستیم  که در ساخت و تأمین طیف گسترده ای از واحدهای کششی فوقانی ، درب آسانسور ، آسانسورهای صنعتی ، لوازم جانبی برای کشش ، بیمارستان آسانسور و باتری آسانسور خیانت می شود. ما این محصولات را با نام تجاری البرز آسان بر سناباد ارائه می دهیم. ما در سید رضی (مشهد ، ایران) واقع شده و ما توسط تیمی از متخصصان توانا و فداکار پشتیبانی می کنیم که حیاتی ترین نقش را در گسترش بنگاه ما ایفا می کنند. تحت سرپرستی قوی مربی ما آقای مارشکی، ما مشتری های عظیمی را در سراسر کشور به دست آورده ایم. برخی از مشتریان مشهور ما عبارتند از: اوشا مارتین ، Blain ، ماشین تل و بسیاری موارد دیگر. علاوه بر این ، ما همچنین خدمات نصب آسانسور را با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
آری آن را حذف نکرده و نخواهم کرد !
 چرا پاک کنم !؟ چون آن را من ننوشته ام ؟! اگر این طور باشد که من خودم را هم به دنیا نیاورده ام ! پس باید آن را هم پاک کنم !
 زندگی ام را پاک کنم و سیاه ای را تحوی ماردم بهند که او مرده است و تمام !؟
خیر ، من اینجا به معرفی خواهم پرداخت . ب معرفی آسانس ور ها و انواع آنها !
از آسانسور های کششی گیربکسی ، از آسانسور های کشششی گرلس و بقیه آن ها خواهم پردداخت !
یا حق !

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.
 میتوان از این مطالب برای مطالب تست استفاده کدو.
این مطالب در تمام وبلاگ ها به صورت خودار به وجود می آیند و هیچ ربطی به من و نویسندگان سایر سایت ها ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب من در این وبلاگ است!
مطلبی که من ننوشته ام و ادمین این وبلاگ آن را نوشته است و به طور پیش فرض هم گفته است که این مطلب پاک خواهد شد !
جالب است نه !؟ شبیه به دنیا آمدن ماست !
کسان دیگری مارا به دنیا اورده اند و برای ما تصمیم نیز میگرند !
بگذریم، در این بلاگ برای شما در مورد آسانسور ها خواهم نوشت !
اسنسور هایی که حداد عاد اسم آن ها را گذاشته است آسان بر و یا حتی بالابر !
در این مدت برای شما در مئرد آسانسور ها و انوا آن ها و کار آیی آن ها خواهم نوشت !
امیدوارم این مطالب برای شما مفبد و به درد بخور باشد !
تا سلام دیگر خدا نگهدار !

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehdi abbaszadeh