آسانسورهای کششی دنده ای چرخ را به طور مستقیم به موتور وصل می کنند.
آسانسورهای کششی دنده ای قادر به سرعت بیش از 2،000 پا در دقیقه هستند و حداکثر مسافت سفر آنها حدود 2000 فوت است ،
بنابراین آنها تنها انتخاب برای برنامه های مرتفع هستند.
آسانسورهای کششی دنده ای از نظر هزینه اولیه ، هزینه های نگهداری مداوم و مصرف انرژی در دسته متوسط قرار میگیرند .
در حالی که آسانسورهای کششی دنده ای دارای هزینه اولیه بالایی هستند ، هزینه های نگهداری متوسط در حال انجام است و انرژی کمی کمی بیشتر از آسانسورهای کششی دنده ای مصرف می کنید. این مهم است که طناب های آسانسور و تراشنده به طور منظم برای سایش بررسی شوند. با پوشیدن آنها ، کشش بین شیب و کابل کاهش می یابد و لغزش منظم تر می شود ، که باعث کاهش راندمان می شود و در صورت عدم کنترل ، خطرناک می شود.
محدودیت هایی که با طول و وزن کابل ها یا طناب ها کنترل می شود. مواد جدید قوی تر و سبک تر ، مانند فیبر کربن ، به آسانسورهای کشش اجازه می دهد تا به ارتفاعات جدید دست یابند.
ماشین اتاق کمتر آسانسور آسانسورهای کششی هستند که یک اتاق ماشین اختصاصی در بالای شافت آسانسور ندارند.
دستگاه در فضای فراتر قرار گرفته است و در هنگام نیاز به تعمیر یا تعمیر ، از بالای کابین آسانسور به آن دسترسی پیدا می کنید.
جعبه های کنترل در یک اتاق کنترل قرار دارند که در بالاترین فرود و در فاصله حدود 150 پا از دستگاه در مجاورت شافت آسانسور قرار گرفته است.
برای دیدن و آشنایی بیشتر با قطعات آسانسور ها و خواندن مقاله های ما پیرامون آسانسور های هدرولیک و خرید آن ها به سایت
مراجعه نمایید.
آسانسورهای کمتری ماشین دارای حداکثر مسافت مسافر تا 250 پا هستند و می توانند با سرعت حداکثر 500 پا در دقیقه حرکت کنند. آسانسورهای MRL از نظر هزینه اولیه و نگهداری با آسانسورهای کششی دنده ای قابل مقایسه هستند اما در مقایسه با آسانسورهای دنده دار مصرف انرژی نسبتاً کمی دارند.
آسانسورهایی که کمتر از ماشین هستند ، در حال تبدیل شدن به محبوب ترین گزینه برای ساختمانهای میانی هستند که مسافت مسافرت آنها تا 250 فوت است. آنها از نظر انرژی کارآمد هستند ، به فضای کمتری احتیاج دارند و کارایی و قابلیت اطمینان آنها در کنار آسانسورهای کششی کمتری است.